ورود مجدد معلم به کلاس شاد

ورود مجدد معلم به کلاس شاد

 

ورود مجدد معلم به کلاس شاد امکان پذیر است و معلمانی که گروه ها و کانال های درسی شاد خود را خواسته یا ناخواسته حذف کرده اند ، می توانند با روش هایی که در ادامه گفته خواهد شد ، مجددا عضو گروه ها و کانال ها شوند. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

برای رفع مشکلات سامانه شاد و دریافت پاسخ سوالات خود درباره این برنامه ، با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید.

خرید بسته های تماس مشاوره تحصیلی به سادگی هر چه تمام تر

تماس از طرف مشاور با شما بدون پرداخت هزینه اضافه و حتی هزینه تماس

امکان تماس با تلفن همراه شما توسط مشاور

خرید بسته تماس به میزان زمان مشاوره ای که مورد نیاز است.

ورود مجدد معلم به کلاس شاد

برنامه شاد ، پیام رسان ایرانی مورد استفاده دانش آموزان ، معلمان و مدیران مدارس است که برای برگزاری کلاس های آنلاین و تداوم آموزش مجازی در زمان تعطیلات مدارس ، این برنامه راه اندازی شده است. عضویت در گروه ها و کانال های درسی شاد به کمک احراز هویت انجام می گیرد و فقط کاربرانی که کد ملی آنها در سامانه سناد به عنوان دانش آموز ، معلم یا مدیر ثبت شده است ، امکان احراز هویت را دارند.

کاربران پیام رسان شاد با احراز هویت کردن به صورت خودکار وارد گروه ها و کانال های درسی پایه تحصیلی خود می شوند که به صورت پیش فرض ایجاد شده اند یعنی نیازی نیست که مدیر یا معلم مدرسه گروه و کانالی ایجاد کند و عضویت دانش آموزان نیز با احراز هویت به صورت خودکار انجام می شود.

معلمانی که کلاس های درسی خود را در شاد ترک کرده اند امکان ورود مجدد را دارند که با سه روش انجام می شود :

روش اول ورود مجدد معلم به کلاس شاد : احراز هویت

اگر گروه و کانال درسی شاد را ترک کرده اید ، در صورت انجام مجدد احراز هویت به طور خودکار به آن گروه ها و کانال ها هدایت خواهید شد. ابتدا با  گزینه حذف کاربر ، کامل از پیام رسان شاد خارج شوید و مراحل احراز هویت را دوباره انجام دهید.

احراز هویت در شاد با شماره جدید نیز امکان پذیر است ولی اگر قصد تغییر شماره دارید ، باید به مدیر مدرسه اطلاع دهید تا شماره جدید شما را در سایت سناد به ثبت برساند و در غیر این صورت ، امکان احراز هویت نخواهید داشت. لازم به ذکر است که اگر با شماره جدید وارد کلاس درس شاد شوید ، شماره قدیمی شما به صورت خودکار حذف خواهد شد. (راهنمای کامل آموزش احراز هویت معلم در شاد از طریق کلیک بر روی لینک قرار داده شده ، مطالعه نمایید)

شاید مطالعه این مطلب نیز برایتان مفید باشد : چرا برنامه شاد احراز هویت نمیشه

روش دوم ورود مجدد معلم به کلاس شاد : از طریق لینک

از طریق لینک گروه یا کانال درسی مربوطه نیز می توانید مجدد وارد کلاس شوید. از ادمین گروه بخواهید که لینک کلاس را برای شما بفرستد تا عضو گروه شوید.

روش دوم ورود مجدد معلم به کلاس شاد : از طریق افزودن اعضا

در صورتی که با استفاده از روش های فوق نتوانستید عضو کلاس درس شوید ، باید ادمین گروه یا کانال شما را عضو کند. بدین منظور ادمین گروه که معمولا مدیر مدرسه است ، باید شماره تلفن معلم را در لیست مخاطبین گوشی خود ذخیره نماید. سپس وارد گروه درسی مربوطه شده و با انتخاب گزینه افزودن اعضا ، به لیست مخاطبین خود هدایت می شود که باید نام معلم را از مخاطبین پیدا کرده و او را عضو گروه نماید.

در این روش ، معلم باید از تنظیمات حریم خصوصی و امنیت برنامه شاد ، گزینه دسترسی کاربران را برای عضو کردن او در گروه ها یا کانال های درسی غیرفعال نماید و در صورت فعال بودن این گزینه ، ادمین گروه نمی تواند معلم را عضو کلاس نماید.

شاید مطالعه این مطلب نیز برایتان مفید باشد : دلیل اد نشدن در گروه شاد

در این مطلب به بررسی نحوه ورود مجدد معلم به کلاس شاد پرداخته شد و با استفاده از راهکارهای معرفی شده ، می توانید مشکل خود را برطرف نمایید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر توصیه می شود با کارشناسان پشتیبانی شاد تماس بگیرید.

سوالات متداول

  • آیا ورود مجدد معلم به کلاس شاد امکان پذیر است ؟

بله ، معلمان محترم که ناخواسته یا خواسته از کلاس درسی شاد خارج شده اند ، امکان ورود مجدد را دارند.

  • ورود مجدد معلم به کلاس شاد چگونه انجام می شود ؟

چند روش برای ورود مجدد معلم به کلاس شاد وجود دارد که در این مطلب بررسی شد.

  • آیا با احراز هویت مجدد می توان دوباره وارد گروه ها و کانال های درسی شاد شد ؟

یکی از راه های ورود مجدد معلم به کلاس شاد ، تکرار مراحل احراز هویت است.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *