دلیل اد نشدن در گروه شاد

دلیل اد نشدن در گروه شاد

 

در این مطلب دلیل اد نشدن در گروه شاد بررسی خواهد شد اگر شما هم ناخواسته گروه و کانال درسی خود را در شاد ترک کرده اید و ادمین گروه نمی‌ تواند شما را عضو کند ، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا برای رفع مشکل خود کامل راهنمایی شوید.

برای رفع مشکلات سامانه شاد و دریافت پاسخ سوالات خود درباره این برنامه ، با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید.

خرید بسته های تماس مشاوره تحصیلی به سادگی هر چه تمام تر

تماس از طرف مشاور با شما بدون پرداخت هزینه اضافه و حتی هزینه تماس

امکان تماس با تلفن همراه شما توسط مشاور

خرید بسته تماس به میزان زمان مشاوره ای که مورد نیاز است.

دلیل اد نشدن در گروه شاد

مشکل اد نشدن در گروه شاد دلایل مختلفی دارد و نحوه رفع مشکل برای کاربران با توجه به نقشی که دارند (معلم ، دانش آموز یا مدیر) متفاوت است. اگر دانش آموز هستید و موفق به عضویت در کلاس درسی نمی شوید ، لازم است که موارد زیر را کنترل کنید :

  • دانش آموز حتما باید احراز هویت را انجام داده باشد زیرا عضویت در گروه ها و کلاس های درسی تنها برای کاربرانی امکان پذیر است که با استفاده از کد ملی احراز هویت را انجام داده اند و اطلاعات آنها مورد تایید سازمان آموزش و پرورش می باشد.
  • اگر احراز هویت در شاد با شماره جدید انجام داده اید ، شماره قبلی شما به صورت خودکار از گروه ها و کانال های درسی حذف می شود و امکان اد کردن وجود ندارد.
  • اد کردن دانش آموزان در گروه ها و کانال های درسی فقط توسط ادمین گروه امکان پذیر است.

3 راه حل برای رفع مشکل اد نشدن در گروه شاد

3 راه حل وجود دارد که شما از طریق آنها می‌ توانید عضو گروه یا کانال درسی مربوطه شوید :

راه حل اول : دریافت لینک گروه از دوستان یا معلم

لینک گروه یا کانال درسی مربوطه را از هم کلاسی ها و معلم خود دریافت کنید و با کلیک بر روی آن لینک ، عضو گروه شوید. البته برای عضویت در گروه درسی شاد با استفاده از لینک ، نباید جزو کاربران مسدود شده آن گروه یا کانال باشید و اگر قبلا مسدود شده اید ، از ادمین گروه بخواهید که شما را از لیست بلاک خارج کند.

راه حال دوم : تنظیمات شاد

از طریق تنظیمات برنامه شاد باید دسترسی سایر کاربران را برای عضو کردن شما در گروه ها و کانال های درسی آزاد کنید. در واقع از طریق تنظیمات شاد و بخش حریم خصوصی و امنیت ، می توان دسترسی سایر کاربران شاد را برای عضو کردن در گروه ها و کانال های درسی محدود کرد و اگر این گزینه برای شما فعال است ، باید آن را غیرفعال نمایید تا ادمین گروه بتواند شما را عضو کند.

بدین منظور وارد برنامه شاد خود شوید و گزینه “تنظیمات” را از منوی پایین صفحه انتخاب کنید.

دلیل اد نشدن در گروه شاد

سپس وارد بخش “حریم خصوصی و امنیت” شوید.

دلیل اد نشدن در گروه شاد

در بخش حریم خصوصی و امنیت چند گزینه را مشاهده خواهید کرد که شما باید طبق تصویر زیر گزینه “پیوستن به گروه ها و کانال ها” را انتخاب نمایید.

دلیل اد نشدن در گروه شاد

 

 

در بخش پیوستن و کانال ها پرسیده می شود که چه کسانی می توانند شما را در کانال ها و گروه های درسی عضو کنند که شما می توانید گزینه مخاطبین من و گزینه همه را انتخاب کنید.

دلیل اد نشدن در گروه شاد

با انتخاب گزینه مخاطبین من ، فقط کسانی که شماره تلفن همراهتان را دارند این دسترسی را خواهند داشت که شما را عضو گروه درسی مربوطه کنند ولی اگر گزینه همه را انتخاب کنید ، تمام کاربران شاد حتی کاربرانی که شماره شما را ندارند ، از طریق آیدی می توانند در گروه و یا کانال درسی مربوطه عضوتان کنند.

راه حل سوم : احراز هویت مجدد با دستگاهی دیگر

روش سوم برای رفع مشکل اد نشدن در گروه و کانال درسی شاد ، انجام احراز شاد در یک گوشی دیگر است و یا اینکه احراز هویت نسخه تحت وب شاد را انجام دهید و سپس وارد اپلیکشن شاد شوید.

در این مطلب به بررسی دلیل اد نشدن در گروه شاد پرداخته شد و با استفاده از راهکارهای معرفی شده ، می توانید مشکل خود را برطرف نمایید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر توصیه می شود با کارشناسان پشتیبانی شاد تماس بگیرید.

سوالات متداول

  • دلیل اد نشدن در گروه شاد چیست ؟

مشکل اد نشدن در گروه شاد دلایل مختلفی دارد که در این مطلب بررسی شد.

  • چگونه مشکل اد نشدن در گروه شاد را برطرف کنیم ؟

سه راهکار برای رفع مشکل اد نشدن در گروه شاد در این مطلب ارائه گردید.

  • چگونه می توان وارد گروه ها و کانال های درسی شاد شد ؟

برای عضویت در گروه ها و کانال های درسی شاد یا باید از طریق لینک گروه اقدام کرد و یا اینکه ادمین گروه ، شماره دانش آموز را در مخاطبین گوشی خود ذخیره کرده و او را عضو گروه کند.

3 پاسخ
  1. حسن مصطفوی می گوید:

    چرا در شاد با اینکه اسم افراد در مخاطبین ذخیره شده نمی توانم آن ها را اد گروه کنم و دوم این که چطور لینک درست کنم وقتی روی گزینه لینک می زنم میگه امکان ساخت لینک وجود ندارد

    پاسخ
    • مجتبی می گوید:

      باید اون فردی که می خواهید در شاد اد کنید ، توی تنظیمات خودش در قسمت “حریم خصوصی و امنیت”
      پیوستن به گروه ها و کانال ها رو روی گزینه ی «همه» قرار بده.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *