چرا برنامه شاد احراز هویت نمیشه

چرا برنامه شاد احراز هویت نمیشه

 

سوالی که بسیاری از کاربران پیام رسان شاد دارند این است که چرا برنامه شاد احراز هویت نمیشه و نحوه رفع این مشکل به چه صورت است. با توجه به اینکه تنها راه عضویت در کلاس ها و گروه های درسی شاد ، احراز هویت است ، وجود مشکل در این مرحله هم دانش آموز و هم معلم را از آموزش مجازی مدرسه عقب می اندازد و حتما باید مراحل احراز هویت با موفقیت انجام شود. اگر شما هم مشکل احراز هویت در شبکه شاد دارید ، در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با نحوه رفع این خطای سامانه ، آشنا شوید.

برای رفع مشکلات سامانه شاد و دریافت پاسخ سوالات خود درباره این برنامه ، با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید.

خرید بسته های تماس مشاوره تحصیلی به سادگی هر چه تمام تر

تماس از طرف مشاور با شما بدون پرداخت هزینه اضافه و حتی هزینه تماس

امکان تماس با تلفن همراه شما توسط مشاورین ما

چرا برنامه شاد احراز هویت نمیشه

شبکه شاد یکی از پیام رسان های ایرانی است که برای آموزش مجازی مدارس راه اندازی شده است. کاربران اصلی این پیام رسان ، دانش آموزان ، معلمان و مدیران هستند و تنها این دسته از کاربران با توجه به کدملی که دارند ، می توانند احراز هویت انجام دهند و سایر کاربران به دلیل آنکه مشخصات آنها در سامانه آموزش و پرورش به عنوان دانش آموز ، معلم یا مدیر ثبت نشده است ، امکان احراز هویت ندارند.

برای احراز هویت در برنامه شاد نیازمند شماره تلفن همراه و کد ملی کاربر است البته باید اطلاعات مربوط به تاریخ تولد نیز درج شود. دلایل مشکل احراز هویت برنامه شاد ممکن است یکی از موارد زیر باشد :

مشکل در شماره تلفن همراه

شماره تلفن همراهی که برای ورود به سامانه شاد استفاده می کنید ، باید همان شماره تلفنی باشد که در اختیار مدیر مدرسه قرار دارد زیرا شماره تلفن تمام دانش آموزان و معلمین مدارس در سامانه سناد ثبت شده است و وظیفه ثبت مشخصات نیز به عهده مدیر مدرسه است. پس اگر از شماره ای دیگر استفاده می کنید و یا شماره خود را تغییر داده اید ، حتما مدیر مدرسه را در جریان بگذارید و تا شماره جدید شما را در سامانه سناد ثبت نماید.

شاید مطالعه این مطلب نیز برای شما مفید باشد : احراز هویت در شاد با شماره جدید

چرا برنامه شاد احراز هویت نمیشه | مشکل در درج کد ملی

کد ملی 10 رقمی خود را دقیق درج کنید و اگر با وجود درست بودن کد ملی بازهم احراز هویت انجام نمی شود ، احتمالا مشکلی در سامانه سناد وجود دارد که باید از طریق مدیر مدرسه پیگیری کنید. اطلاعات بعضی از دانش آموزان و معلمان در سامانه سناد ثبت نشده است که مدیر باید اقدام به این کار کند.

مشکل احراز هویت برنامه شاد برای دانش آموزان و معلمان انتقالی

یکی دیگر از دلایل مشکل احراز هویت برنامه شاد مربوط به دانش آموزان و معلمان انتقالی است. اگر از مدرسه قبلی به یک مدرسه جدید انتقالی گرفته اید ، باید هر دو مدرسه اطلاعات شما را در سایت سناد ثبت کنند تا احراز هویت بدون مشکل انجام شود.

چرا برنامه شاد احراز هویت نمیشه – مشکل در تاریخ تولد

ممکن است مشکل احراز هویت در برنامه شاد به دلیل درج تاریخ تولد اشتباه باشد. نحوه درج سال ، ماه و روز تولد برای احراز هویت در برنامه شاد همانند مثال زیر است :

  • مثال سال تولد : 1386
  • مثال ماه تولد : 08
  • مثال روز تولد : 25

شاید مطالعه این مطلب نیز برای شما مفید باشد : آموزش احراز هویت معلم در شاد 

روش رفع مشکل احراز هویت برنامه شاد 

اگر مشکل احراز هویت شما ، کد ملی و شماره تلفن همراه است ، پس از آنکه به مدیر مدرسه اطلاع دادید باید 24 ساعت صبر کنید و مجددا برای احراز هویت اقدام نمایید. اگر با وجود ثبت اطلاعات شما در سامانه سناد ، دوباره با مشکل مواجه هستید باید از روش زیر برای رفع مشکل استفاده کنید.

شما می توانید به جای ورود به اپلیکیشن شاد ، از شاد وب استفاده کنید و احراز هویت خود را در این نسخه انجام دهید. پس از احراز هویت در وب شاد و ورود به کلاس های درسی اختصاصی خود ، با اپلیکیشن نیز می توانید به راحتی عضو کلاس ها شوید.

شاید مطالعه این مطلب نیز برای شما مفید باشد : چگونه احراز هویت را در شاد حذف کنیم

سوالات متداول

  • چرا برنامه شاد احراز هویت نمیشه ؟

مشکل احراز هویت برنامه شاد دلایل مختلفی دارد که در این مطلب بررسی شد.

  • چگونه مشکل احراز هویت برنامه شاد را رفع کنیم ؟

برای اطلاع از نحوه رفع مشکل احراز هویت برنامه شاد ، این مطلب را مطالعه کنید.

  • برای احراز هویت در شاد به چه اطلاعاتی نیاز است ؟

احراز هویت در شاد با شماره تلفن همراه ، تاریخ تولد و کد ملی هر کاربر انجام می گیرد.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *