دسترسی به شماره افراد در شاد

دسترسی به شماره افراد در شاد

 

برنامه‌ شاد به عنوان اولین پیام رسان داخلی مورد استفاده آموزش مجازی مدارس شناخته شده است و هم اکنون نیز میلیون ها دانش آموز و معلم با عضویت در این پیام‌ رسان ، پیگیر آموزش های مجازی هستند. با توجه به اینکه بسیاری از کاربران برنامه شاد با حریم خصوصی این برنامه آشنایی زیادی ندارند ، یکی از سوالاتی که ممکن است برای آنها پیش بیاید این است که آیا دسترسی به شماره افراد در شاد امکان پذیر است و در صورت امکان پذیر بودن ، چگونه شماره افراد مد نظر خود را در شاد پیدا کنیم ؟ اگر شما هم این سوالات را دارید ، برای دریافت پاسخ خود تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

برای رفع مشکلات سامانه شاد و دریافت پاسخ سوالات خود درباره این برنامه ، با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید.

خرید بسته های تماس مشاوره تحصیلی به سادگی هر چه تمام تر

تماس از طرف مشاور با شما بدون پرداخت هزینه اضافه و حتی هزینه تماس

امکان تماس با تلفن همراه شما توسط مشاور

خرید بسته تماس به میزان زمان مشاوره ای که مورد نیاز است.

آیا دسترسی به شماره افراد در شاد امکان پذیر است

برنامه شاد از اواخر سال 98 برای تداوم آموزش مجازی مدارس راه اندازی شده است و طبق مصوبه آموزش و پرورش ، دانش آموزان. معلمان و مدیران مدارس موظف هستند که جهت برگزاری کلاس های آنلاین و پیگیری آموزش مجازی مدارس در این پیام رسان عضو شوند.

برنامه شاد دارای امکانات و قابلیت های زیادی است و برای حریم خصوصی تمام کاربران نیز در این برنامه تنظیماتی اعمال شده است. یکی از گزینه های حریم خصوصی و امنیت برنامه شاد ، امکان دسترسی کاربران به شماره تلفن سایر کاربران است.

در واقع دسترسی به شماره افراد در شاد تنها در صورتی امکان پذیر است که کاربر مد نظر از بخش تنظیمات حریم خصوصی و امنیت برنامه شاد خود ، گزینه دسترسی را برای تمام کاربران شاد فعال کرده باشد و در غیر این صورت ، شما نمی توانید از شماره تلفن او مطلع شوید.

بنابراین کاربران برنامه شاد فقط می توانند شماره تلفن فردی را در شاد خود مشاهده کنند که آن فرد جزو مخاطبین آنها باشد و یا اینکه فرد مد نظر ، شماره تلفن خود را از کاربران برنامه شاد پنهان نکرده باشد که در ادامه نحوه پنهان کردن شماره تلفن از دید بقیه کاربران را توضیح خواهیم داد.

عدم دسترسی به شماره افراد در شاد

اگر شما هم میخواهید شماره تلفن خود را از دید سایر کاربران برنامه شاد پنهان کنید ، کافیست وارد پیام رسان خود شوید و به ترتیب مراحل زیر اقدام نمایید :

از منوی صفحه اصلی پیام رسان شاد ، گزینه “تنظیمات” را که در پایین صفحه قرار دارد پیدا کرده و بر روی آن کلیک کنید.

 

در تنظیمات شاد چند گزینه را مشاهده خواهید کرد که باید بر روی گزینه “حریم خصوصی و امنیت” کلیک نمایید

 

در منوی حریم خصوصی چند گزینه وجود دارد که شما باید گزینه “نمایش شماره تلفن همراه من” را انتخاب کنید.

در بخش نمایش شماره تلفن همراه من سه گزینه وجود دارد :

گزینه اول : همه

در صورت انتخاب گزینه تمام افراد ، تمام کاربران پیام رسان شاد حتی کسانی که شماره تلفن شما را در مخاطبین گوشی تلفن همراه خود ذخیره نکرده اند نیز به شماره شما دسترسی خواهند داشت. یعنی هر یک از کابران شاد که با آنها هم گروهی هستید می توانند شماره شما را ببینند یا اگر کاربری آیدی شاد شما را داشته باشد نیز با کمک آن امکان دسترسی به شماره تان را نیز خواهد داشت.

گزینه دوم : مخاطبین من

اگر این گزینه را انتخاب کنید فقط کسانی می توانند شماره تلفن همراه شما را در شاد ببیننند که جزو مخاطبین آنها هستید یعنی شماره شما در گوشی آنها ذخیره شده است.

گزینه سوم : هیچ کس

در صورت انتخاب گزینه سوم یعنی هیچ کس ، هیچ کدام از کابران پیام رسان شاد قادر به دیدن شماره تلفن همراه شما در شاد نخواهند بود.

راه های دسترسی به افراد در پیام رسان شاد

برای پیدا کردن افراد مد نظرتان یا حتی دوستان خود الزاما نباید به شماره تلفن همراه آنها دسترسی داشته باشید و از طریق گروه های درسی نیز می توانید با کاربران شاد ارتباط برقرار کنید.

همچنین از طریق آیدی نیز می توانید دوستانتان را در شاد پیدا کنید البته به شرطی که فرد مد نظرتان دارای آیدی در شاد باشد و اگر برای خود آیدی ایجاد نکرده باشد و شما نیز شماره ای از او نداشته باشید ، نمی توانید او را پیدا کنید.

در این مطلب به بررسی دسترسی به شماره افراد در شاد پرداخته شد و با استفاده از روش های گفته شده در مطلب می توانید به شماره افراد دسترسی داشته باشید و یا شماره خود را از دید سایر کاربران شاد پنهان کنید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر توصیه می شود با کارشناسان پشتیبانی شاد تماس بگیرید.

سوالات متداول

  • آیا دسترسی به شماره افراد در شاد امکان پذیر است ؟

بله دسترسی به شماره افراد در شاد امکان پذیر است ولی در صورتی که فرد مد نظر این دسترسی را محدود نکرده باشد.

  • چگونه می توان دسترسی به شماره در شاد را محدود کرد ؟

در بخش حریم خصوصی برنامه شاد می توان تنظیماتی را اعمال کرد که فقط مخاطبین یا تمام کاربران شاد و یا هیچکس ، دسترسی به شماره شما در شاد نداشته باشند.

  • آیا به جزو شماره تلفن همراه ، راه دیگری برای پیدا کردن افراد در شاد وجود دارد ؟

بله از طریق آیدی شاد یا گروه های درسی ، می توان افراد را در شاد پیدا کرد.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *