چرا برنامه شاد هنگ میکند

چرا برنامه شاد هنگ میکند

 

در این مطلب از سایت تخصصی « مشاور تماس » می خواهیم بررسی کنیم که چرا برنامه شاد هنگ میکند و نحوه رفع این مشکل به چه صورت است. اگر شما هم به عنوان دانش آموز ، معلم یا مدیر از پیام رسان شاد استفاده می کنید و با مشکل هنگی برنامه مواجه شده اید ، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا کامل راهنمایی شوید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر نیز توصیه می شود با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید.

برای رفع مشکلات سامانه شاد و دریافت پاسخ سوالات خود درباره این برنامه ، با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید.

خرید بسته های تماس مشاوره تحصیلی به سادگی هر چه تمام تر

تماس از طرف مشاور با شما بدون پرداخت هزینه اضافه و حتی هزینه تماس

امکان تماس با تلفن همراه شما توسط مشاور

خرید بسته تماس به میزان زمان مشاوره ای که مورد نیاز است.

چرا برنامه شاد هنگ میکند

همانطور که می دانید ، در حال حاضر برنامه شاد به عنوان اولین پیام رسان مورد استفاده برای آموزش مجازی مدارس کشور است و تعداد زیادی از دانش آموزان و معلمان برای پیگیری آموزش مجازی در این سامانه عضو هستند. به همین دلیل گاها ممکن است در هنگام استفاده از برنامه شاد با اختلالاتی مواجه شوید که دلیل اصلی آن آنلاین بودن همزمان تعداد زیادی از کاربران است که این مشکل موقتی بوده و دائمی نیست.

یکی دیگر از مشکلاتی که اکثر کاربران پیام رسان شاد آن را گزارش داده اند ، کند بودن برنامه شاد در حین اجرا یا مشاهده لایو است که با کوچک ترین قطعی به طور کامل از دسترس خارج می شود و تعداد زیادی از دانش آموزان فرصت حضور در پخش زنده را از دست می دهند.

هنگی برنامه شاد به دلیل وجود مانع از سمت کاربر

هنگی برنامه شاد ممکن است به دلیل وجود مشکل از سمت خود کاربر باشد و سامانه شاد مشکلی نداشته باشد. پس اگر با هنگی این برنامه مواجه شدید ، بهتر است اول تمام موارد زیر را کنترل کنید و اگر مطمئن شدید که مشکل از سمت شما نیست ، باید در برنامه شاد به دنبال مشکل بگردید.

عدم استفاده از فیلترشکن

یکی از دلایل هنگی برنامه شاد ، استفاده از فیلترشکن است که بسیاری از کاربران توجهی به آن ندارند. با توجه به اینکه برنامه شاد یک پیام رسان ایرانی است ، باید بدون فیلترشکن وارد این برنامه شوید و اگر فیلترشکن روشن است ، ابتدا آن را خاموش کنید و چند دقیقه بعد وارد برنامه شوید.

بستن تمام برنامه های باز و در حال اجرا

در هنگام ورود به برنامه شاد ، تمام برنامه های در حال اجرای گوشی خود را ببندید زیرا اجرای همزمان برنامه ها علاوه بر اینکه موجب هنگی برنامه شاد می شود ، گوشی شما را نیز کند تر خواهد کرد

پر بودن حافظه گوشی

اگر حافظه گوشی شما پر شده است ، برنامه های اضافی که زیاد از آنها استفاده نمی کنید را حذف نمایید تا در گوشی فضای بیشتری برای اجرای برنامه شاد وجود داشته باشد.

چه کار کنیم تا برنامه شاد هنگ نکند

  • در هنگام استفاده از برنامه شاد ، گوشی یا تبلت را به شارژر وصل نکنید و قبل از حضور در لایو یا گروه درسی ، شارژ کامل گوشی را انجام دهید.
  • هنگام استفاده از برنامه شاد ، گوشی یا تبلت را در دستتان نگه ندارید زیرا با گرم شدن گوشی ، احتمال هنگ کردن آن وجود دارد.
  • هنگام استفاده از برنامه شاد یا پیوستن به لایو در شاد ، مدام از برنامه خارج نشوید و تا اتمام کلاس یا لایو در داخل برنامه بمانید.
  • اگر برنامه شاد نصب شده بر روی گوشی یا تبلت شما هنگ کرده است می توانید به صورت موقت از نسخه تحت وب شاد استفاده کنید و پس از رفع مشکل ، وارد اپلیکیشن شوید.
  • از اینترنت پر سرعت استفاده کنید.
  • اگر کد رایگان شاد را فعال کرده اید ، از پر سرعت بودن اینترنت اطمینان حاصل کنید.
  • برنامه شاد خود را بروزرسانی نمایید زیرا نسخه قدیمی شاد دارای یکسری مشکلاتی است که در نسخه جدید این مشکلات رفع شده اند
  • مطمئن شوید که حافظه پنهان (کش) مرورگر مورد استفاده شما خالی باشد.

سوالات متداول

  • چرا برنامه شاد هنگ میکند ؟
هنگ کردن برنامه شاد دلایل مختلفی دارد که در این مطلب بررسی شد.
  • چه کار کنیم تا برنامه شاد هنگ نکند ؟

راهکارهایی وجود دارد که با رعایت کردن آنها تا حد زیادی از هنگ کردن برنامه شاد جلوگیری می شود. برای اطلاع از این راهکار ها ، مطلب را مطالعه کنید.

  • در صورت مواجه شدن با مشکلات برنامه شاد چگونه آنها را رفع کنیم ؟

برای رفع مشکلات برنامه شاد می توانید با پشتیبانی شاد یا مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید تا کامل راهنمایی شوید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *