کد رایگان شاد

کد رایگان شاد

 

کد رایگان شاد توسط اپراتور های ایرانسل و همراه اول ارائه می شود. شبکه دانش آموزی شاد یک پیام رسان داخلی است که توسط سازمان آموزش و پرورش برای تداوم آموزش مجازی مدارس ، راه اندازی شده است. دانش آموزان ، معلمان و مدیران مدارس برای عضویت در شبکه شاد و استفاده از امکانات مختلف آن باید به اینترنت دسترسی داشته باشند و بدون اینترنت امکان ورود به برنامه وجود ندارد. با توجه به این موضوع ، اپراتور های ایرانسل و همراه اول با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش ، کد رایگان شاد را در اختیار کاربران این برنامه قرار می دهند تا استفاده از برنامه برای تمام دانش آموزان و معلمان رایگان باشد.

برای رفع مشکلات سامانه شاد و دریافت پاسخ سوالات خود درباره این برنامه و کد رایگان شاد ، با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید.

خرید بسته های تماس مشاوره تحصیلی به سادگی هر چه تمام تر

تماس از طرف مشاور با شما بدون پرداخت هزینه اضافه و حتی هزینه تماس

امکان تماس با تلفن همراه شما توسط مشاور

خرید بسته تماس به میزان زمان مشاوره ای که مورد نیاز است.

برای خرید بسته تماس مشاوره کلیک کنید

کد رایگان شاد

طبق هماهنگی های انجام شده میان سازمان آموزش و پرورش با اپراتورهای ایرانسل ، همراه اول و رایتل ، این شرکت های اینترنتی موظف هستند که اینترنت رایگان شاد را برای دانش آموزان و سایر کاربران برنامه شاد فراهم سازند البته اینترنت رایگان فقط به کسانی که احراز هویت انجام دهند و کد ملی آنها به عنوان کاربر شاد ثبت شده است ، اختصاص می یابد.

 برای بهره مندی از اینترنت رایگان شاد در قدم اول باید این برنامه را دانلود و نصب کنید و سپس مراحل احراز هویت را طی نمایید تا کد ملی شما به عنوان کاربر رسمی برنامه شناخته شود و واجد شرایط استقاده از اینترنت رایگان باشید. سپس با کمک گرفتن از کد اعلامی مربوط به سیم کارتی که استفاده می کنید ، اینترنت رایگان را فعال کنید.

کد فعال سازی اینترنت رایگان شاد ایرانسل

معلمان ، مدیران و دانش آموزانی که از سیم کارت ایرانسل برای ورود به برنامه شاد استفاده می کنند ، برای فعال سازی اینترنت رایگان باید با کد *555*3*3# عملیات فعال سازی اینترنت رایگان را انجام دهند.

با استفاده از این کد ، اینترنت رایگان تنها برای استفاده از برنامه شاد فعال خواهد شد و بدین طریق دیگر جای نگرانی برای والدین وجود ندارد ، زیرا با اینترنت رایگان شاد ورود به سایت ها و سایر شبکه های اجتماعی امکان پذیر نیست.

علاوه بر کد *555*3*3# ، با استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من نیز می توانید برای برنامه شاد اینترنت رایگان را فعال کنید. همچنین در صورت عدم تمایل به استفاده از اینترنت رایگان ، می بایست کد *555*3*4# بگیرید تا اینترنت غیرفعال شود.

کد فعال سازی اینترنت رایگان شاد همراه اول

کاربران پیام رسان شاد که از اینترنت همراه اول استفاده می کنند نیز قادر به فعال سازی اینترنت رایگان شاد هستند. بسته های اینترنت رایگان همراه اول نیز مثل ایرانسل فقط برای استفاده از برنامه شاد کاربرد دارد و دانش آموز نمی تواند با اینترنت رایگان وارد سایت ها و پیام رسان های دیگر شود.

کد فعال سازی اینترنت رایگان شاد *100*131# می باشد و اگر اپلیکیشن همراه من را دارید ، می توانید از طریق آن نیز اینترنت رایگان را فعال کنید. در صورت عدم تمایل به استفاده از اینترنت رایگان کد دستوری *100*139# را وارد کنید.

نکات کد رایگان شاد

  • اینترنت رایگان فقط برای استفاده از پیام رسان شاد کاربرد دارد.
  • اگر قصد ورود به سایت ها یا سایر پیام رسان ها را دارید باید اینترنت رایگان را غیرفعال کنید.
  • پس از غیرفعال سازی اینترنت رایگان شاد امکان فعال سازی مجدد آن وجود دارد.
  • پس از هر بار تغییر طرح (بسته رایگان به بسته عادی یا برعکس) ، داده تلفن همراه خود را خاموش و مجددا روشن کنید.
  • برای استفاده از اینترنت رایگان شاد نیازی به تهیه سیم کارت دانش آموزی نیست و با همان سیمکارت قبلی نیز می توانید آن را فعال کنید.

سوالات متداول

  • فعال سازی اینترنت رایگان شاد ایرانسل به چه صورت است ؟

دو روش برای فعال سازی اینترنت رایگان شاد ایرانسل وجود دارد (کد و اپلیکیشن) که در این مطلب بررسی شده است.

  • فعال سازی اینترنت رایگان شاد همراه اول به چه صورت است ؟

دو روش برای فعال سازی اینترنت رایگان شاد همراه اول وجود دارد (کد و اپلیکیشن) که در این مطلب بررسی شده است.

  • آیا برای استفاده از اینترنت رایگان شاد ، باید سیم کارت دانش آموزی تهیه کرد ؟

خیر ، نیازی به تهیه سیم کارت دانش آموزی شاد برای فعال سازی اینترنت رایگان نیست.

  • آیا با اینترنت رایگان شاد ، می توان از سایر پیام رسان ها نیز استفاده کرد ؟

خیر ، اینترنت رایگان شاد فقط برای استفاده از این برنامه کاربرد دارد.

9 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *