نحوه ذخیره لایو در شاد

نحوه ذخیره لایو در شاد

 

در این مطلب از سایت تخصصی مشاوره تحصیلی « مشاور تماس » نحوه ذخیره لایو در شاد به صورت تصویری آموزش داده خواهد شد و دانش آموزان با استفاده از توضیحات ارائه شده در این مطلب ، می توانند پس از اتمام لایو توسط معلم ، آن را ذخیره کنند و برای همیشه در گوشی تلفن همراه ، تبلت یا کامپیوتر خود ذخیره کنند.

برای رفع مشکلات سامانه شاد و دریافت پاسخ سوالات خود درباره این برنامه ، با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید.

خرید بسته های تماس مشاوره تحصیلی به سادگی هر چه تمام تر

تماس از طرف مشاور با شما بدون پرداخت هزینه اضافه و حتی هزینه تماس

امکان تماس با تلفن همراه شما توسط مشاور

خرید بسته تماس به میزان زمان مشاوره ای که مورد نیاز است.

آموزش تصویری نحوه ذخیره لایو در شاد

یکی از امکانات برنامه شاد که برای ارتباط بهتر میان دانش آموزان و معلمان در نظر گرفته شده است ، قابلیت لایو این برنامه است و با استفاده از پخش زنده یکطرفه ، معلم می تواند به صورت آنلاین با دانش آموزان ارتباط برقرار کرده و به تدریس بپردازد. در مطالب قبلی سایت « مشاور تماس » بررسی کردیم که چگونه در شاد لایو ببینیم همچنین دلیل اینکه چرا پخش زنده شاد کار نمیکنه نیز بررسی شد و اگر شما هم می خواهید درباره این دو موضوع اطلاعات بیشتری کسب کنید ، می توانید بر روی لینک های قرار داده شده کلیک نمایید.

در این مطلب میخواهیم نحوه ذخیره لایو در شاد را بررسی نماییم. با توجه به اینکه لایوهای برگزار شده در شاد پس از اتمام ، حداکثر تا 24 ساعت در داخل گروه درسی باقی می مانند و پس از این مدت امکان پخش شدن آنها وجود ندارد ، دانش آموزان می خواهند بدانند که چگونه فیلم آموزشی لایو را برای همیشه ذخیره کنند تا در مواقع لزوم و مواجه شدن با اشکالات درسی ، بتوانند از آن استفاده کنند.

برای ذخیره لایو در شاد که در کانال یا گروه درسی مدرسه برگزار شده است و معلم آن را در گروه یا کانال فرستاده است ، بر روی آن کلیک کنید (مطابق تصویر زیر)

نحوه ذخیره لایو در شاد

سپس جهت ذخیره همیشگی آن ، بر روی گزینه دانلود کلیک نمایید.

نحوه ذخیره لایو در شاد

 

با انتخاب گزینه دانلود ، دانلود لایو آغاز می شود و در پوشه دانلود های گوشی یا تبلت شما ذخیره خواهد شد. توجه داشته باشید که حجم لایو زیاد است پس از کافی بودن حجم بسته اینترنت گوشی خود اطمینان حاصل کنید و می توانید با استفاده از کد رایگان شاد ، اینترنت رایگان را برای استفاده از برنامه شاد فعال نمایید.

در صورتی که با برای دانلود لایو نیز با مشکل کند بودن برنامه شاد روبرو شدید ، می بایست از تنظیمات برنامه و از گزینه داده ها و ذخیره سازی ، محدودیت دانلود ویدئو ها را افزایش دهید. سرعت دانلود ویدیو در برنامه شاد به صورت پیش فرض ، 1000 کیلوبایت است که شما می توانید محدویت حجم دانلود خودکار برنامه را تا 50 مگابایت افزایش دهید و در نتیجه ویدئو ها سریع تر دانلود شوند.

پشتیبانی ذخیره لایو در شاد

اگر با مشکل دانلود نشدن لایو در شاد مواجه شده اید یا در استفاده از سایر بخش های این برنامه اختلالاتی را مشاهده می کنید ، می توانید با کارشناسان پشتیبانی شاد تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان راهنمایی شوید. همچنین در صورت عدم پاسخگویی پشتیبانی رسمی شاد ، مشاوران مجرب ما در مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی « مشاور تماس » ، راهنمای شما عزیزان در خصوص مشکلات برنامه شاد هستند.

سوالات متداول

  • آیا امکان ذخیره لایو در شاد وجود دارد ؟

بله ، دانش آموزان می توانند پس از اتمام لایو آن را دانلود و ذخیره کنند.

  • نحوه ذخیره لایو در شاد به چه صورت است ؟

آموزش تصویری طرز ذخیره لایو در شاد ، در این مطلب بررسی شد.

  • در صورت وجود مشکل برای ذخیره لایو در شاد ، چگونه برای رفع مشکل اقدام کنیم ؟

اگر برای ذخیره لایو در برنامه شاد با مشکلی مواجه هستید ، می توانید با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *