علت کند بودن برنامه شاد

علت کند بودن برنامه شاد

 

علت کند بودن برنامه شاد ممکن است به دلایل مختلفی باشد که موجب اختلال در فرایند آموزش مجازی و مشکل در ارتباط میان دانش آموزان با معلم می شود و در نتیجه یادگیری دانش آموزان ناقص خواهد بود. با توجه به اینکه اکثر مدارس از پیام رسان شاد برای تدریس آنلاین استفاده می کنند ، در صورتی که دانش آموز یا معلم با مشکل کندی این برنامه روبرو شود باید برای رفع این مشکل اقدام کند. در ادامه این مطلب راهنمای رفع مشکل کند بودن برنامه شاد بررسی خواهد شد.

برای رفع مشکلات سامانه شاد و دریافت پاسخ سوالات خود درباره این برنامه ، با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید.

خرید بسته های تماس مشاوره تحصیلی به سادگی هر چه تمام تر

تماس از طرف مشاور با شما بدون پرداخت هزینه اضافه و حتی هزینه تماس

امکان تماس با تلفن همراه شما توسط مشاور

علت کند بودن برنامه شاد

با غیر حضوری شدن مدارس از اواخر سال 98 و راه اندازی آموزش مجازی ، برای برگزاری کلاس های آنلاین مدارس ، پیام رسان شاد معرفی گردید و هم اکنون نیز این پیام رسان با داشتن کاربران میلیونی ، اولین سامانه مورد استفاده اکثر مدارس است. از زمان راه اندازی شاد تاکنون که بیشتر از یک و نیم سال می گذرد ، امکانات جدیدی به آن اضافه شده است که این قابلیت های جدید باعث هر چه بهتر شدن آموزش مجازی می شوند اما گاهی مواقع این برنامه مشکلاتی دارد که موجب نارضایتی کاربران می شود و کند بودن برنامه نیز از جمله مهم ترین مشکلات آن است.

کندی برنامه شاد علت های مختلفی دارد ، گاهی مشکل از خود برنامه است ولی ممکن است سرعت پایین شاد به دلیل مشکلات اینترنت یا دستگاه مورد استفاده دانش آموز یا معلم نیز باشد. کندی برنامه شاد در اکثر مواقع قابل رفع است اما در صورتی که نتوانستید این مشکل را برطرف کنید ، لازم است که با پشتیبانی شاد تماس بگیرید تا کامل شما را راهنمایی کنند.

از جمله علت های کندی برنامه شاد به شرح زیر است :

استفاده زیاد از برنامه

طبق گفته کارشناس فناوری اداره کل آموزش و پرورش ، مهم ترین علت کندی برنامه شاد استفاده زیاد از این برنامه است. با توجه به اینکه بیش از 9 میلیون دانش آموز و معلم احراز هویت شاد را انجام داده اند ، آنلاین بودن همزمان تعداد زیادی از کاربران موجب کندی موقت برنامه می شود.

استفاده از نسخه قدیمی شاد

کاربرانی که برنامه شاد خود را بروزرسانی نکرده اند و از شاد قدیمی استفاده می کنند ، با کندی برنامه مواجه خواهند بود. تاکنون چند بار برای برنامه شاد بروزرسانی جدید منتشر شده است که کاربران باید مدام برنامه خود را بروز کنند تا مشکلی در کلاس های مجازی نداشته باشند.

استفاده از فیلترشکن ، علت کند بودن برنامه شاد

برای ورود به برنامه شاد حتما باید فیلترشکن را خاموش کنید زیرا این برنامه یک پیام رسان ایرانی است و آی پی کاربران خارجی را شناسایی نمی کند. پس از خاموش کردن فیلترشکن ، چند دقیقه صبر کنید تا آی پی شما تغییر کند سپس برای ورود به برنامه شاد اقدام کنید.

استفاده همزمان از چند برنامه

هنگام استفاده از برنامه شاد ، سایر برنامه های گوشی یا تبلت خود را کامل ببندید. زمانی که همزمان از چند برنامه استفاده می کنید ، بدون آنکه مشکل از برنامه شاد باشد ، گوشی شما کند می شود پس این مشکل به دلیل مشکلات برنامه شاد نیست. همچنین در زمان مشاهده لایو در برنامه شاد نیز باید تمام برنامه های در حال اجرای گوشی را ببندید.

پر شدن حافظه گوشی

اگر حافظه داخلی گوشی یا تبلت شما پر شده است ، برنامه های بدون استفاده را حذف کنید تا فضای کافی برای اجرای برنامه شاد وجود داشته باشد و با مشکل کندی این برنامه روبرو نشوید.

اینترنت ضعیف ، علت کند بودن برنامه شاد

از دیگر علت های کند بودن برنامه شاد اینترنت ضعیف کاربران است. اگر کد رایگان شاد را فعال کرده اید و یا از سایر بسته های اینترنتی اپراتورهای ایرانسل و همراه اول استفاده می کنید ، مطمئن شوید که حجم بسته اینترنت شما به پایان نرسیده است.

در این مطلب علت کند بودن برنامه شاد بررسی شد و راهکارهایی برای رفع این مشکل ارائه گردید. اگر با توضیحات فوق ، مشکل کندی برنامه شاد شما رفع نشد توصیه می شود از طریق برقراری ارتباط با مشاوران ما در مجموعه تخصصی « مشاور تماس » ، برای رفع مشکل خود اقدام نمایید.

سوالات متداول

  • علت کند بودن برنامه شاد چیست ؟

علت کندی برنامه شاد ممکن است به دلایل اینترنت ضعیف ، استفاده از فیلترشکن و … باشد که در مطلب بیشتر بررسی شد.

  • چگونه سرعت برنامه شاد را بالا ببریم ؟

برای بالا بردن سرعت برنامه شاد چندین راهکار در این مطلب ارائه گردید.

  • ایا از طریق ارتباط با پشتیبانی شاد می توان مشکل کندی برنامه را رفع کرد ؟

بله ، در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل برنامه شاد ، می توانید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید تا کارشناسان شما را راهنمایی کنند.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *