افزودن دانش آموز حذف شده به کلاس در شاد

افزودن دانش آموز حذف شده به کلاس در شاد

 

افزودن دانش آموز حذف شده به کلاس در شاد امکان پذیر است و دانش آموزانی که ناخواسته از گروه های درسی خارج شده اند و یا به دلیل حذف برنامه شاد ، گروه ها و کانال های درسی آنها حذف شده است ، به راحتی می توانند دوباره در گروه ها و کانال ها عضو شوند. برای افزودن دانش آموز حذف شده به کلاس در شاد چند راهکار وجود دارد که در ادامه این مطلب شرح داده خواهد شد.

برای رفع مشکلات سامانه شاد و دریافت پاسخ سوالات خود درباره این برنامه ، با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید.

خرید بسته های تماس مشاوره تحصیلی به سادگی هر چه تمام تر

تماس از طرف مشاور با شما بدون پرداخت هزینه اضافه و حتی هزینه تماس

امکان تماس با تلفن همراه شما توسط مشاور

خرید بسته تماس به میزان زمان مشاوره ای که مورد نیاز است.

افزودن دانش آموز حذف شده به کلاس در شاد

برنامه شاد ، پر استفاده ترین پیام رسان داخلی برای آموزش مجازی مدارس است و در واقع به همین منظور توسط سازمان آموزش و پرورش راه اندازی شده است. دانش آموزان ، معلمان و مدیران مدارس موظف هستند از طریق اپلیکیشن شاد پیگیر آموزش مجازی مدارس باشند و دانش آموزان می بایست با احراز هویت در این پیام رسان ، در گروه ها و کلاس های درسی عضو شده و آموزش آنلاین را دنبال کنند.

بنابراین ورود به گروه ها و کانال های درسی شاد تنها از طریق احراز هویت انجام می گیرد و دانش آموزانی که احراز هویت نکنند ، به گروه های درسی دسترسی نخواهند داشت. اما اگر دانش آموزی احراز هویت انجام دهد و وارد گروه و کانال درسی مربوط به پایه تحصیلی خود شود ، ولی ناخواسته آن گروه ها و کانال ها را ترک نماید ، امکان بازگشت مجدد به کلاس را خواهد داشت.

سه راه برای افزودن دانش آموز حذف شده به کلاس در شاد وجود دارد که به شرح زیر می باشد :

افزودن دانش آموز حذف شده به کلاس در شاد از طریق لینک

اولین راه حل برای افزودن دانش آموز حذف شده به کلاس در شاد از طریق لینک می باشد. بدین صورت که لینک گروه یا کانال درسی مربوطه توسط معلم یا همکلاسی ها برای دانش آموز حذف شده ارسال شود و دانش آموز با کلیک بر روی آن ، به گروه مربوطه هدایت خواهد شد.

البته عضویت در گروه های درسی شاد از طریق لینک در صورتی امکان پذیر است که دانش آموز جزو کاربران بلاک شده آن گروه یا کانال درسی نباشد و اگر بلاک شده اید ، از ادمین گروه بخواهید که شما را از لیست بلاک خارج کند.

افزودن دانش آموز حذف شده به کلاس در شاد توسط معلم

روش دوم برای افزودن دانش آموز حذف شده به کلاس در شاد توسط معلم یا ادمین گروه درسی انجام می گیرد. بدین صورت که معلم باید شماره دانش آموز را در لیست مخاطبین گوشی خود ذخیره کند و سپس با ورود به گروه درسی مربوطه ، بر روی گزینه افزودن اعضا کلیک نماید. در نهایت با پیدا کردن اسم دانش آموز از لیست مخاطبین ، می توان او را عضو گروه درسی کرد.

در این روش باید گزینه دسترسی به شماره افراد در شاد  دانش آموز ، غیرفعال شده باشد تا معلم بتواند شماره دانش آموز را شناسایی کند.

شاید مطالعه این مطلب نیز برایتان مفید باشد : دلیل اد نشدن در گروه شاد

ورود مجدد دانش آموز به کلاس شاد از طریق احراز هویت

دانش آموزانی که ناخواسته از گروه درسی شاد خود خارج شده اند ، در صورت انجام احراز هویت می توانند مجددا وارد آن گروه درسی شوند. برای احراز هویت در شاد ، وارد برنامه شوید و پس از طی مراحل وارد کردن شماره و دریافت کد فعال سازی شاد ، گزینه “افزودن کاربر” را انتخاب کنید.

سپس بر روی گزینه گروه کلاس های من کلیک نمایید و نقش خود را به عنوان دانش آموز انتخاب نمایید. در نهایت باید کد ملی و تاریخ تولد دانش آموز درج شود.

لازم به ذکر است که اگر احراز هویت در شاد با شماره جدید انجام داده اید ، شماره قبلی شما به صورت خودکار از گروه ها و کانال های درسی حذف می شود و امکان ادد کردن وجود ندارد.

در این مطلب به بررسی نحوه افزودن دانش آموز حذف شده به کلاس در شاد پرداخته شد و با استفاده از راهکارهای معرفی شده ، می توانید مشکل خود را برطرف نمایید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر توصیه می شود با کارشناسان پشتیبانی شاد تماس بگیرید.

سوالات متداول

  • آیا ورود مجدد دانش آموز به کلاس شاد امکان پذیر است ؟

بله ، دانش آموزانی که از گروه ها و کانال های درسی شاد خود خارج شده اند ، امکان ورود مجدد دارند.

  • افزودن دانش آموز حذف شده به کلاس در شاد چگونه انجام می شود ؟

سه روش برای افزودن دانش آموز حذف شده به کلاس در شاد وجود دارد که در این مطلب شرح داده شد.

  • آیا با احراز هویت مجدد می توان وارد گروه ها و کانال های درسی شد ؟

بله ، دانش آموزان در صورت احراز هویت مجدد در شاد می توانند وارد گروه های درسی ترک کرده شوند.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *