نحوه پرداخت بدهی در سامانه آموزشیار

نحوه پرداخت بدهی در سامانه آموزشیار

 

در این مطلب نحوه پرداخت بدهی در سامانه آموزشیار همراه با راهنمای تصویری بررسی می شود و دانشجویان دانشگاه آزاد می توانند با با کمک توضیحات این مطلب ، شهریه خود را در سامانه آموزشیار پرداخت نمایند. زمان پرداخت شهریه دانشگاه آزاد معمولا دوبار در سال است که یکبار قبل از انتخاب واحد و بار دوم قبل از شروع برگزاری امتحانات پایان ترم می باشد. دانشجویان می بایست در زمان انتخاب واحد ، شهریه ثابت را پرداخت نمایند و تا پایان ترم فرصت دارند که مابقی بدهی خود را تسویه کنند تا مجاز به شرکت در امتحانات شوند.

برای راهنمایی در خصوص نحوه پرداخت بدهی در سامانه آموزشیار و دریافت پاسخ سوالات خود درباره این سامانه ، با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید.

خرید بسته های تماس مشاوره تحصیلی به سادگی هر چه تمام تر

تماس از طرف مشاور با شما بدون پرداخت هزینه اضافه و حتی هزینه تماس

امکان تماس با تلفن همراه شما توسط مشاور

خرید بسته تماس به میزان زمان مشاوره ای که مورد نیاز است.

نحوه پرداخت بدهی در سامانه آموزشیار

پرداخت شهریه دانشگاه آزاد در سامانه آموزشیار انجام می گیرد و دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی این دانشگاه می بایست با مراجعه به سامانه مذکور ، ابتدا بدهی خود را مشاهده کرده و سپس با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود ، شهریه را بپردازند.

همانطور  که در ابتدای این مطلب نیز اشاره شد ، زمان پرداخت شهریه ثابت دانشگاه آزاد قبل از انتخاب واحد است و دانشجویانی که بدهی داشته باشند ، بخش انتخاب واحد سامانه برای آنها فعال نخواهد شد.

همچنین برای پرداخت باقی مانده شهریه تا زمان امتحانات پایان ترم به دانشجویان فرصت داده می شود و شرط مشاهده تاریخ امتحانات در اموزشیار و دریافت کارت ورود به جلسه ، پرداخت بدهی است.

برای پرداخت بدهی در سایت آموزشیار ، پس از اینکه وارد پروتال دانشجویی خود شدید بر روی گزینه “ثبت نام دروس دانشجو” کلیک کنید.

نحوه پرداخت بدهی در سامانه آموزشیار

از منوی ثبت نام دروس دانشجو گزینه “مدیریت مالی نیمسال های تحصیلی دانشجو” را انتخاب نمایید.

نحوه پرداخت بدهی در سامانه آموزشیار

در بخش مدیریت مالی نیمسال های تحصیلی دانشجو ، میزان بدهی شما در ترم جاری نمایش داده می شود. اگر فقط می خواهید شهریه را بپردازید بر روی گزینه “پرداخت الکترونیکی شهریه” کلیک کنید ولی برای پرداخت هزینه بیمه و خدمات آموزشی نیز باید گزینه “پرداخت الکترونیکی” را انتخاب کنید. در هر مرحله اگر سوالی داشتید میتوانید با خرید بسته تماس مشاوره براحتی سوال خود را پرسیده یا ادامه مراحل را به مشاورین مجرب ما بسپارید .

نحوه پرداخت بدهی در سامانه آموزشیار

در این مرحله یکی از گزینه های ایران کیش و صادرات را انتخاب کرده و دکمه ادامه را بزنید.

نحوه پرداخت بدهی در سامانه آموزشیار

سپس باید مبلغ بدهی خود را در کادر تعیین شده درج نمایید و دکمه “پرداخت الکترونیکی” را بزنید.

نحوه پرداخت بدهی در سامانه آموزشیار

با انتخاب گزینه پرداخت الکترونیکی ، به صفحه زیر هدایت خواهید شد که باید اطلاعات کارت بانکی تان را درج نمایید و با انتخاب گزینه پرداخت ، منتظر بمانید که عملیات پرداخت با موفقیت انجام شود.

نحوه پرداخت بدهی در سامانه آموزشیار

پس از پرداخت شهریه لازم است یکبار از سامانه خارج و دوباره وارد شوید تا مبلغ پرداخت شده در سامانه منظور شود. در صورت وجود مشکل ورود به سامانه آموزشیار و پرداخت شهریه نیز می توانید با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید تا شهریه را برای شما پرداخت نمایند.

سوالات متداول

  • سامانه پرداخت شهریه دانشگاه آزاد کدام سامانه است ؟

دانشجویان دانشگاه آزاد باید برای پرداخت شهریه به سامانه آموزشیار مراجعه نمایند.

  • نحوه پرداخت بدهی در سامانه آموزشیار به چه صورت است ؟

راهنمای تصویری مرحله به مرحله پرداخت شهریه در سامانه آموزشیار ، در این مطلب قرار داده شده است.

  • دانشجویان دانشگاه آزاد تا چه زمانی فرصت پرداخت شهریه را دارند ؟

زمان پرداخت شهریه ثابت دانشگاه آزاد ، قبل از شروع انتخاب واحد می باشد و الباقی شهریه باید تا زمان امتحانات پایان ترم تسویه شود.

1 پاسخ دادن
  1. mobina ahmadi می گوید:

    سلام وقت بخیر بنده برای برداشتن ترم تابستان درخواست مجوز دادم وبه دلایلی نتونستم انتخاب واحد کنم ودر حال حاضر در سامانه بدهکاری برام رد شد الان برای ترم مهر ماه به مشکل خوردم
    باید چه کار کنم که در پرداخت شهریه آموزشیار ، شهریه ثابت برام صفر بشه؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *