مشاهده تاریخ امتحانات در اموزشیار

مشاهده تاریخ امتحانات در اموزشیار

 

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای مشاهده تاریخ امتحانات در اموزشیار باید وارد پروتال دانشجویی خود شوند و طبق توضیحاتی که در ادامه این مطلب شرح داده خواهد شد ، تاریخ و ساعت برگزاری آزمون پایان ترم هر یک از دروس را مشاهده نمایند. اگر شما هم به دنبال اطلاعاتی در خصوص نحوه مشاهده تاریخ امتحانات در اموزشیار هستید ، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا کامل راهنمایی شوید.

برای راهنمایی در خصوص نحوه مشاهده برنامه امتحانی در آموزشیار و دریافت پاسخ سوالات خود درباره این سامانه ، با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید.

خرید بسته های تماس مشاوره تحصیلی به سادگی هر چه تمام تر

تماس از طرف مشاور با شما بدون پرداخت هزینه اضافه و حتی هزینه تماس

امکان تماس با تلفن همراه شما توسط مشاور

خرید بسته تماس به میزان زمان مشاوره ای که مورد نیاز است.

نحوه مشاهده تاریخ امتحانات در اموزشیار

دانشجویان دانشگاه آزاد که انتخاب واحد خود را از طریق سامانه آموزشیار انجام می دهند ، باید به تاریخ برگزاری امتحانات هر یک از دروس توجه داشته باشند تا با تداخل امتحانی مواجه نشوند. در زمان انتخاب واحد تاریخ برگزاری امتحان هر درس به دانشجو اعلام می شود که در مقابل دروس درج می شود.

مشاهده تاریخ امتحانات در اموزشیار

دانشجویان لازم است به این نکته توجه داشته باشند که اخذ دروس دارای تداخل امتحانی یعنی دروسی که در یک روز و در یک ساعت آزمون پایان ترم دارند ، امکان پذیر نیست مگر آنکه دانشجو ترم آخر باشد که در این صورت نیز لازم از مدیر گروه آموزشی ، مجوز کسب کند.

شاید مطالعه این مطلب نیز برایتان مفید باشد : مشکل ورود به سامانه آموزشیار

پس از اخذ دروس و اتمام انتخاب واحد ، امکان مشاهده تاریخ امتحان در آموزشیار وجود دارد. دانشجو برای دیدن روز و ساعت برگزاری امتحان هر درس ، لازم است وارد سایت آموزشیار و سپس پروتال دانشجویی خود شود. در قدم بعدی می بایست از منوی سمت راست سامانه گزینه “ثبت نام دروس دانشجو” انتخاب شود.

مشاهده تاریخ امتحانات در اموزشیار

در منوی ثبت نام دروس دانشجو ، بر روی گزینه “مشاهده آخرین وضعیت ثبت نام ترم جاری” کلیک کنید.

مشاهده تاریخ امتحانات در اموزشیار

در بخش آخرین وضعیت ثبت نام ، دروسی که در ترم جاری اخذ کرده اید را مشاهده خواهید کرد که در مقابل هر درس ، ساعت و تاریخ برگزاری کلاس و همچنین تاریخ برگزاری آزمون درج شده است.

البته ممکن است در طول ترم به تصمیم استاد یا گروه آموزشی ، تاریخ برگزاری امتحان پایان ترم برخی از دروس تغییر کند که این تغییر شامل ساعت امتحان یا روز امتحان می باشد. بنابراین برای اطلاع قطعی از روز و ساعت برگزاری امتحانات پایان ترم ، باید منتظر انتشار کارت آزمون باشید که معمولا یک هفته قبل از برگزاری امتحانات منتشر می گردد.

شاید مطالعه این مطلب نیز برایتان مفید باشد : اعتراض به نمره در آموزشیار

نحوه دریافت کارت امتحان از آموزشیار

کارت ورود به جلسه امتحانات دانشگاه آزاد حدود یک هفته قبل از برگزاری اولین آزمون ، در سایت آموزشیار قرار داده می شود و دانشجویان با ورود ب پروتال خود امکان دریافت کارت را خواهند داشت. البته برای مشاهده کارت ورود به جلسه و تهیه پرینت از آن ، لازم است که هیچ بدهی در سایت آموزشیار نداشته باشید و شهریه را کامل پرداخت نمایید (مگر آنکه با امور مالی دانشگاه هماهنگ کنید)

پس از پرداخت شهریه در سایت آموزشیار ، باید ارزشیابی اساتید را نیز انجام دهید تا لینک دریافت کارت ورود به جلسه فعال شود. دانشجویانی که ارزشیابی اساتید را انجام ندهند ، موفق به دریافت کارت ورود به جلسه نخواهند بود و اطلاعاتی که دانشجو در بخش ارزشیابی درج می کند ، برای هیچ یک از اساتید ارسال نمی شود.

سوالات متداول

  • نحوه مشاهده تاریخ امتحانات در اموزشیار به چه صورت است ؟

دانشجویان برای مشاهده تاریخ امتحانات در آموزشیار باید وارد بخش آخرین وضعیت ثبت نام شوند.

  • برای دیدن تاریخ امتحانات در اموزشیار باید به کدام بخش این سامانه مراجعه کنیم ؟

تاریخ امتحانات در مقابل هر درس اخذ شده درج می گردد.

  • نحوه دریافت کارت امتحان از آموزشیار به چه صورت است ؟

راهنمای کامل دریافت کارت ورود به جلسه از آموزشیار ، در این مطلب ارائه شد.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *