نحوه حضور و غیاب در شاد با نظرسنجی

نحوه حضور و غیاب در شاد با نظرسنجی

 

نحوه حضور و غیاب در شاد با نظرسنجی یکی از سوالات معلمان برای حضور و غیاب در برنامه شاد است. پیش از این ، در مطلب لینک حضور و غیاب دانش آموزان در برنامه شاد توضیح دادیم که حضور و غیاب دانش آموزان به سه روش بات شاد ، دیجی فرم شاد و نظر سنجی شاد انجام می گیرد که هر سه روش نیز آسان هستند. در این مطلب می خواهیم بررسی کنیم که نحوه حضور و غیاب در شاد با نظرسنجی به چه صورت است و چگونه فرم نظر سنجی بسازیم. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

برای رفع مشکلات سامانه شاد و دریافت پاسخ سوالات خود درباره این برنامه ، با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید.

خرید بسته های تماس مشاوره تحصیلی به سادگی هر چه تمام تر

تماس از طرف مشاور با شما بدون پرداخت هزینه اضافه و حتی هزینه تماس

امکان تماس با تلفن همراه شما توسط مشاور . خرید بسته تماس

نحوه حضور و غیاب در شاد با نظرسنجی

یکی از روش های آسان حضور و غیاب دانش آموزان در برنامه شاد ، از طریق فرم نظرسنجی است و معلم می تواند با ساخت فرم نظر سنجی و ارسال آن در گروه ، از دانش آموزانی که در کلاس حضور دارند و آنلاین هستند ، بخواهد که حضور خود را ثبت نمایند.

جهت ساخت فرم نظرسنجی حضور و غیاب در شاد ، وارد برنامه شاد خود شوید و پس از ورود به گروه درسی مربوطه ، از پایین صفحه بر روی گزینه سنجاق مانند کلیک کنید.

با انتخاب گزینه سنجاق ، منویی نمایش داده خواهد شد که یکی از گزینه های آن ، نظرسنجی است. بر روی نظرسنجی کلیک کنید.

حال برای آنکه فرم حضور و غیاب ایجاد کنید ، باید در بخش پرسش نظرسنجی عبارت حضور و غیاب کلاس را درج نمایید و در بخش گزینه های پاسه ، دو عبارت “من حاضرم” و “تایید معلم” را تایپ کنید.

در تنظیمات فرم نظرسنجی شاد ، گزینه رای دادن به صورت ناشناس را غیرفعال کنید زیرا در صورت فعال بودن این گزینه ، شما متوجه نخواهید شد که کدام دانش آموزان حضور خود را ثبت کرده اند. پس از غیرفعال کردن این گزینه ، تیک بالای صفحه را بزنید.

بعد از ساخت فرم نظرسنجی حضور و غیاب در شاد و تایید آن ، در گروه درسی ارسال می شود و هر دانش آموزی که بر روی گزینه من حاضرم کلیک کند ، معلم می تواند نام و نام خانوادگی او را مشاهده کرده و حضورش را ثبت نماید. پس از پایان کلاس برای اطلاع از لیست دانش آموزان حاضر ، با کلیک بر روی عبارت مشاهده نتایج ، اسامی آنها را مشاهده خواهید کرد.

سایر روش های حضور و غیاب در شاد

علاوه بر حضور و غیاب در شاد با نظرسنجی ، دو روش دیگر نیز برای حضور و غیاب کردن دانش آموزان وجود دارد. روش اول از طریق بات شاد است که معلم می تواند با وارد شدن به بخش “مدیریت حضور و غیاب” اپلیکیشن شاد ، برای هر یک از کلاس های درسی خود برنامه حضور و غیاب تعریف کند و همزمان با شروع هر کلاس ، حضور دانش آموزان حاضر در کلاس ثبت می شود.

نحوه تنظیم برنامه درسی در بخش مدیریت حضور و غیاب شبکه شاد به این صورت است که باید روز و ساعت شروع و پایان هر کلاس تعریف شود مثلا درس ریاضی از ساعت 8 الی 9 روز دوشنبه و درس علوم تجربی از ساعت 10 تا 11 روز سه شنبه.

با تنظیم برنامه درسی ، شبکه شاد به صورت خودکار حضور و غیاب دانش آموزان را ثبت می کند و معلم با مراجعه به این بخش ، می تواند اسامی دانش آموزان حاضر را ببینید.

روش دیگر برای حضور و غیاب در شاد ، از طریق دیجی فرم شاد است. با ورود به سایت  digiform ، می توانید فرم حضور و غیاب بسازید و لینک آن را در گروه درسی دانش آموزان ارسال کنید. هر دانش آموز با کلیک بر روی لینک وارد سایت دیجی فرم می شود و نام و نام خانوادگی خود را درج می نماید. سپس معلم در انتهای کلاس با وارد شدن به این سایت ، اسامی دانش آموزانی را که حضور خود را ثبت کرده اند ، مشاهده خواهد کرد.

سوالات متداول

  • نحوه حضور و غیاب در شاد با نظرسنجی به چه صورت است ؟

مراحل کامل ساخت فرم حضور و غیاب در شاد با نظر سنجی ، در این مطلب ارائه شد.

  • آیا به جزء نظر سنجی ، روش دیگری برای حضور و غیاب در شاد وجود دارد ؟

بله معلم می تواند از طریق بات شاد و دیجی فرم شاد نیز حضور و غیاب انجام دهد.

 

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *