چگونه بفهمیم شاد هک شده

چگونه بفهمیم شاد هک شده

 

« چگونه بفهمیم شاد هک شده » یکی از پر تکرار ترین سوالاتی که از سوی کاربران پیام رسان شاد مطرح می شود ، آیا امکان هک شدن برنامه شاد وجود دارد و در صورت امکان پذیر بودن ، چگونه بفهمیم هک شده است؟ با توجه به اینکه بسیاری از کاربران برنامه شاد با تنظیمات حریم خصوصی و امنیت این برنامه آشنایی ندارند ، در ادامه این مطلب میخواهیم نحوه جلوگیری از هک شدن برنامه شاد را بررسی کنیم.

برای رفع مشکلات سامانه شاد و دریافت پاسخ سوالات خود درباره این برنامه ، با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید.

خرید بسته های تماس مشاوره تحصیلی به سادگی هر چه تمام تر

تماس از طرف مشاور با شما بدون پرداخت هزینه اضافه و حتی هزینه تماس

امکان تماس با تلفن همراه شما توسط مشاور

خرید بسته تماس به میزان زمان مشاوره ای که مورد نیاز است.

آیا برنامه شاد هک می شود

پیام رسان شاد نیز مثل بسیاری دیگر از پیام رسان های داخلی و خارجی قابلیت هک شدن دارد و ممکن است برخی از افراد به قصد سوء استفاده از اطلاعات شما ، برنامه شادتان را هک کنند و اگر شما متوجه این موضوع نشوید ، امکان دارد که در فعالیت های کلاسی تان اختلال ایجاد شود.

با شناسایی دستگاه های متصل به برنامه شاد یک کاربر ، می توان دستگاه هایی که قبلا از آنها توسط خود کاربر استفاده می شد یا دستگاه هایی که توسط افراد ناشناس وصل شده اند را غیرفعال کرد ، در واقع اگر هم برنامه شاد شما هک شود به راحتی می توانید از طریق تنظیمات حریم خصوصی و امنیت که در ادامه توضیح داده خواهد شد ، دستگاه ها و آی پی های ناشناس را غیرفعال نمایید.

چگونه بفهمیم شاد هک شده

برای اینکه چگونه بفهمیم شاد هک شده ، وارد پیام رسان شاد خود شوید و از منوی پایین صفحه گزینه “تنظیمات” را انتخاب کنید.

در تنظیمات شاد چند گزینه را مشاهده می کنید که باید طبق تصویر زیر از بخش پیام رسان گزینه “حریم خصوصی و امنیت” را انتخاب کنید.

در تنظیمات حریم خصوصی و امنیت پیام رسان شاد ، گزینه های مختلفی وجود دارد. شما از این بخش می توانید عکس پروفایل خود را از دید همه پنهان کنید ، دسترسی دیگران را برای عضو کردن شما در گروه ها و کانال های درسی محدودیت کنید ، شماره تلفن خود را مخفی نمایید و ….

شما برای مشاهده اینکه آیا برنامه شما هک شده است یا خیر ، باید بر روی گزینه “دستگاه های فعال” کلیک کنید.

در بخش دستگاه های فعال دو قسمت را مشاهده می کنید. در بالای صفحه دستگاه فعال فعلی درج شده است که در واقع خودتان هستید و در بخش پایینی نیز نیز سایر دستگاه های فعال درج شده است.

اگر در قسمت سایر دستگاه های فعال ، دستگاهی را مشاهده کردید که ناشناس بود می توانید آن را غیرفعال کنید. اما ممکن است آن دستگاه نیز برای خودتان باشد مثل تصویر زیر که کاربر هم از نسخه اپلیکیشن و هم از شاد تحت وب استفاده می کند و در بخش سایر دستگاه های فعال ، نسخه وب شاد او درج شده است که ناشناس نیست.

در صورت ناشناس بودن دستگاه متصل به برنامه شاد شما ، بر روی عبارت قرمز رنگ “خارج کردن سایر دستگاه ها” کلیک کنید تا حذف شوند.

این مطلب در پاسخ به سوال چگونه بفهمیم شاد هک شده ، تهیه شد و با کمک راهنمای تصویری قرار داده شده در مطلب با نحوه حذف نشست های فعال در شاد آشنا شدید. در صورت داشتن سوالات بیشتر ، می توانید در بخش نظرات بپرسید و یا برای دریافت راهنمایی کامل با کارشناسان پشتیبانی شاد و یا با مشاوران ما در مرکز مشاوره تخصصی « مشاور تماس » در تماس باشید.

سوالات متداول

  • چگونه بفهمیم شاد هک شده ؟

در صورتی که برنامه شاد یک کاربر هک شده باشد ، از بخش نشست های فعال این موضوع قابل رویت است.

  • نشست های فعال در شاد چیست ؟

اگر به جزو دستگاه مورد استفاده برای برنامه شاد ، دستگاه دیگری نیز به همان برنامه وارد شود ، در بخش نشست های فعال مشخص می شود.

  • آیا امکان رفع مشکل هک برنامه شاد وجود دارد ؟

بله ، با آموزش ارائه شده در این مطلب می توانید دستگاه های فعال بر روی برنامه شاد خود را حذف کنید

14 پاسخ
  1. مینا می گوید:

    سلام تورو خدا جواب بدین من چند روزه همش تنظیمات شادم میپره مثلا گذاشم حالت شب ولی وارد میشم میبینم روزه:/ من هک شدم؟؟؟

    پاسخ
  2. فراز می گوید:

    سلام وقتتون بخیر اگر با مشاورین شما تماس بگیرم میتونن راهنماییم کنن که شاد هک شده یا نه ؟

    پاسخ
  3. . می گوید:

    سلام ببخشید من هم شدم خود طرفم اومده اعتراف کرده ک هکم کرده بلاک میکنم خودشو میاد آنبلاک می‌کنه تایید دو مرحله این که میکنم خطا میده تروخدا راه حلی ندارم این الان کل اطلاعاتم دستشه

    پاسخ
  4. نیکا می گوید:

    شاد و روبیکا و بقیه پیام رسان های من ، به جز خودم دستگاه دیگه ای هم فعال میشه هر چی غیر فعالش میکنم باز برمیگرده ، تو تمام پیام رسان های من هست چیکار کنم ؟ راه حلش چیه ؟ هک شدم ؟

    پاسخ
  5. منیر می گوید:

    شاد من هک شده گزینه غیر فعال رو هم انجام دادم ولی داره با اکانت من گروه میزنه چیکار کنم

    پاسخ
  6. منیر می گوید:

    شاد من هک شده گزینه غیر فعال و انجام دادم ولی متاسفانه با اکانت من گروه داره میزنه نمیدونم چیکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ
  7. زهرا می گوید:

    من در یه کلاهبرداری شمارمو داشتن و کد زد دادم وارد اکانتم شدن و دست خودم نیست تروخدا بگید چیکار کنم از اکانتم برن بیرون با شماره خودم تو اکانتمن

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *