نحوه انتقال دانش آموزان در پادا - راهنمای تصویری نحوه انتقال دانش آموزان در پادا

نحوه انتقال دانش آموزان در پادا - راهنمای تصویری نحوه انتقال دانش آموزان در پادا

 

دانش آموزانی که از دوره ابتدایی وارد دوره متوسطه اول می شوند و یا دانش آموزانی که می خواهند از دوره متوسطه اول وارد دوره متوسطه دوم شوند و همچنین سایر دانش آموزانی که در سال تحصیلی جدید قصد تغییر مدرسه خود را دارند ، باید برای ثبت درخواست انتقالی خود از طریق سامانه پادا اقدام نمایند. نحوه انتقال دانش آموزان در پادا بدین صورت است که ابتدا باید دانش آموز درخواست خود را ثبت نماید و سپس مدیر مدرسه ، از طریق سایت سیدا ، مدرسه محل تحصیل دانش آموز را تغییر دهد. در ادامه این مطلب راهنمای تصویری نحوه انتقال دانش آموزان در پادا را قرار داده ایم.

برای راهنمایی در خصوص نحوه انتقال دانش آموزان در پادا، با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید.

خرید بسته های تماس مشاوره تحصیلی به سادگی هر چه تمام تر

تماس از طرف مشاور با شما بدون پرداخت هزینه اضافه و حتی هزینه تماس

امکان تماس با تلفن همراه شما توسط مشاور

خرید بسته تماس به میزان زمان مشاوره ای که مورد نیاز است.

راهنمای تصویری نحوه انتقال دانش آموزان در پادا

دانش آموزانی که بنا به دلایلی قصد تغییر مدرسه خود را دارند ، باید از طریق سایت پادا برای ثبت درخواست انتقالی شان اقدام نمایند.  آدرس سامانه پادا دانش آموزی به نشانی pada.medu.ir می باشد و دانش آموز متقاضی انتقالی باید پس از ورود به این سامانه بر روی گزینه “نقل و انتقال دانش آموزان” کلیک کنید.

پس از ورود به صفحه انتقال دانش آموزان ، لازم است اطلاعات ورود شامل نام کاربری ، کلمه عبور و کد امنیتی درج شوند. نام کاربری کد ملی دانش آموزان است و رمز پادا نیز همان رمز عبور سایت سیدا است که مدیر مدرسه در اختیار دانش آموزان قرار می دهد.

پس از درج اطلاعات ، وارد صفحه ای مطابق تصویر زیر خواهید شد. مشخصات دانش آموز شامل پایه و مقطع تحصیلی او در این صفحه درج شده است. برای تغییر مدرسه لازم است که شهر و منطقه محل تحصیل انتخاب شود.

پس از مشخص کردن شهر و منطقه مد نظر ، اسامی مدارس آن منطقه در لیستی مطابق تصویر زیر نمایش داده خواهد شد که باید یکی از مدارس را انتخاب کرده و بر روی دکمه “انتخاب” جلوی مدرسه کلیک شود.

پس از انتخاب و تایید مدرسه ، باید دوره تحصیلی خود را نیز تایید نمایید.

با انجام مراحل فوق ، درخواست انتقالی دانش آموز در سایت پادا ثبت شده و به مدرسه مقصد ارسال می گردد.

پس از اینکه دانش آموز درخواست انتقالی خود را در سایت پادا ثبت کرد ، مسئولین و مدیر مدرسه باید با مراجعه به سایت سیدا ، انتقال دانش آموز از مدرسه مبدا به مدرسه مقصد را نهایی کنند. مرحله به مرحله انتقال دانش آموز در سایت سیدا به صورت زیر است :

وارد سایت سیدا دانش آموزی به نشانی sida.medu.ir شوید. پس از درج اطلاعات کاربری خود و ورود به صفحه اصلی سامانه ، گزینه “عملیات اولیه” را انتخاب کنید.

سپس از قسمت عملیات پیش ثبت نام بر روی گزینه “بررسی نقل و انتقال دانش آموزان” کلیک نمایید.

در مرحله بعد دو بخش را خواهید دید. یک بخش مربوط به دانش آموزانی است که قصد خروج از مدرسه را دارند و بخشی که لیست دانش آموزانی که قصد ورود به مدرسه شما دارند ، درج شده است. در بخش دانش آموزان متقاضی ورود به مدرسه ، اگر بر روی گزینه “تایید” کلیک کنید ، با درخواست انتقالی دانش آموز به مدرسه شما موافقت کرده اید.

پس از اینکه انتقال دانش آموز به مدرسه مقصد انجام شد ، لازم است که نام او از مدرسه مبدا حذف شود. بدین منظور وارد سامانه سیدا مدرسه مبدا شوید و با درخواست خروج دانش آموز از مدرسه موافقت نمایید. با انجام تمام مراحل فوق ، انتقالی دانش آموز از مدرسه مبدا به مدرسه مقصد با موفقیت انجام خواهد شد.

سوالات متداول

  • نحوه انتقال دانش آموزان در پادا به چه صورت است ؟

راهنمای تصویری نحوه انتقال دانش آموزان در پادا در این مطلب قرار داده شده است.

  • دانش آموزان برای انتقالی به مدرسه مورد تقاضای خود باید چه اقدامی انجام دهند ؟

دانش آموزان متقاضی انتقالی باید درخواست خود را از طریق سایت پادا ثبت کنند.

  • آیا انتقالی دانش آموزان از طریق سایت سیدا انجام می گیرد ؟

بله ، مدیران مدارس مبدا و مقصد باید انتقالی دانش آموزان متقاضی را از طریق سایت سیدا انجام دهند.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *