زمان برگزاری تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم

 

زمان برگزاری تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم برای علاقه مندان به تحصیل در مقطع هشتم مدارس تیزهوشان حائز اهمیت می باشد. مدارس تیزهوشان دارای امکانات آموزشی مناسبی هستند و اساتید با به کارگیری سطح آموزشی بالایی به دانش آموزان تدرس می کنند. همین موضوع سبب شده است که دانش آموزان بسیاری علاقه مند به تحصیل در این مدرسه باشند. برای ورود به مدرسه تیزهوشان در مقاطع تحصیلی مختلف ، آزمون ورودی برگزار می گردد. دانش آموزانی که در حال تحصیل در مقطع هفتم می باشند ، می توانند با شرکت در آزمون تکمیل ظرقیت تیزهوشان هفتم به هشتم وارد این مدرسه شوند. بنابراین متقاضیانی که موفق به تکمیل مراحل ثبت نام خود در این آزمون می شوند ، باید در تاریخ های اعلام شده نیز در جلسه آزمون حضور داشته باشند. در ادامه قصد داریم به زمان برگزاری تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم بپردازیم.

زمان برگزاری تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم

مدارس تیزهوشان سراسر کشور ، به منظور تکمیل کردن ظرفیت های خالی موجود در پایه هشتم ، اقدام به برگزاری آزمونی با عنوان ” تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم ” می کنند.

دانش آموزانی که موفق به کسب عنوان قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم نشده اند و یا در حال تحصیل در مقطع هفتم مدارس عادی هستند ، می توانند با شرکت در این آزمون و داشتن عملکردی خوب جهت کسب نمره قبولی ، از مقطع هشتم به مدارس تیزهوشان راه پیدا کنند.

دانش آموزان جهت ثبت نام در آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم ، باید به سایت ثبت نام تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم مراجعه نمایند. اخبار مربوط به زمان برگزاری این آزمون نیز از طریق سایت نامبرده منتشر می شود.

لازم است در نظر داشته باشید که آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم ، در صورتی برگزار می گردد که مدارس تیزهوشان در مقطع هشتم دارای ظرفیت خالی باشند. به همین دلیل آخرین دوره ای که این آزمون برگزار گردید ، در تاریخ 8 شهریور ماه 98 بود. تاکنون اطلاعیه هایی مبنی بر زمان برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 _ 1401 منتشر نشده است ؛ اما در صورتی که این آزمون برگزار گردد ، احتمالا مشابه دوره های قبلی در شهریور ماه برگزار شود.

کارت ورود به جلسه تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم

از مهم ترین مواردی که در زمان برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم مهم می باشد ، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون است. تقریبا یک هفته تا پنج روز قبل از تاریخی که به عنوان زمان برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت هفتم به هشتم اعلام شده است ، برای کسانی که مراحل نام نویسی خود را به طور کامل انجام داده اند ، یک کارت ورود به جلسه صادر می گردد.

دانش آموزان و متقاضیان آزمون تکمیل ظرفیت هفتم به هشتم ، موظف هستند تا در تاریخ های مشخص شده با مراجعه به سایت ” hamgam.medu.ir ” کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند. در ادامه به منظور راهنمایی شما دانش آموزان عزیز و والدین گرامی ، راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم را قرار داده ایم :

  • در گام اول وارد سایت ” hamgam.medu.ir ” شوید.
  • پس از اینکه وارد صفحه اصلی سایت همگام شدید ، اطلاعات خواسته شده شامل ” کد ملی ” و ” رمز عبور همگام ” خود را وارد کنید تا به پرتال دانش آموزی خودتان دسترسی داشته باشید.
  • لازم است در این مرحله ، نقش خود را دانش آموز انتخاب کنید و سپس نام مدرسه تان را به عنوان سازمان وارد نمایید.
  • با ورود به پرتال ، کارت ورود به جلسه آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم برای شما نمایش داده می شود که می توانید از آن پرینت بگیرید. برای شرکت در جلسه آزمون باید برگه پرینت را به همراه داشته باشید.

مندرجات کارت ورود به جلسه آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم ، دارای مندرجات مهمی شامل اطلاعات هویتی ، زمان و حوزه امتحانی دانش آموز و … می باشد. در صورتی که دانش آموزی کارت ورود به جلسه خود را به همراه نداشته باشد ، از ورود او به جلسه امتحان جلوگیری می شود.

سوالات متداول

  • زمان برگزاری تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم چه زمانی می باشد ؟

در حال حاضر اخبار دقیقی از زمان برگزاری تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم در اختیار نداریم. احتمالا این آزمون در صورت برگزاری مطابق دوره های گذشته در شهریور ماه برگزار گردد.

  • آیا آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم 1400 _ 1401 برگزار می شود ؟

چندین دوره است که آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم برگزار نمی شود. برگزاری این آزمون در سال جاری نیز وابسته به ظرفیت های خالی در پایه هشتم مدارس تیزهوشان است.

  • آیا دانش آموزان باید در زمان برگزاری تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم ، کارت ورود به جلسه خود را به همراه داشته باشند ؟

بله ، به همراه داشتن کارت ورود به جلسه تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم در روز برگزاری آزمون ، الزامی است.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *